Kilo Değişimim

Monday, March 12, 2007

Oh Bee...


Oh be, nihayet pazar sabahı gördüm şu 71'i! Bu sabah da aynı sonucu görünce emin oldum ve hemen sizle paylaşmaya geldim. Sözde cumaya kadar tartılmicaktım dimi?! tabi ki merakıma yenilemeyip yine her sabah tartılmaya devam ettim, ctesi sabah 71,5 gibi birşeydi acaba yarın sabah görür müyüm 71 i derken ctesi yemeği biraz kaçırdım. Daha doğrusu yemek değil de ctesi sabah 4 dilim baklava yedim! Sonrasında akşamüstü de sosisli sandaviç yiyince çok suçlu hissettim. Akşamüstü 4ten sonra hiçbirşey yemeyip evde akşam yalnızca çay içtim, ve o gun biraz yuruyuş de yapmıştım. pazar sabahı tartıda rakamı görünce inanamadım, akşam yemedim diyedir belki derken bugun de aynı rakamı görünce emin oldum.

İnşallah artık şu zinciri kırmışımdır da bundan sonrası daha kolay gider. Umarım bu kilo üzerimde çok fazla kalmaz da hedeflediğim gibi mart sonunda şu 69u görebilirim artık...

Herkese iyi haftalar!

9 comments:

Burcu said...

tebrikler canım senin kadar sewindim şu 72direncine..darısı istediğin diğer kilolara olsun inşallah.öpüyorum seni..çok ama çok güzel gidiyorsun inan..

L!ghtbaby said...

süpersin selicim devamı gelir inş.

- said...

ya gördün mü ben sana dedim, sabır sabır sabır....
Bir de ben sabretsem :p

seli said...

Sashacım sağol, inşallahkalan kiloları da rahatlıkla verebilirim..ben de öpüyorum seni.

Lightbaby inşallah canım.

butterflycım valla sen bana demiştin :) sen de sabredersin bu haftayı bi atlat bak ondan sonra görücez seni :)

Anonymous said...

Baklava yedim tüh gitti diyet demeden moral bozmamayıp yola aynen devam edince böyle gidiyor işte kilolar:)

renkler said...

Çok sevindim. İlginç değil mi? Bazen tüm gün hiçbirşey yemiyorsun, kilo alıyorsun, bazen de yiyor, yiyor kilo veriyorsun.

seli said...

ferycim, bi kere bozunca aman bozdum nasıl olsa deyip yememeye çalışıyorum ki verdiklerimiz geri gelmesin...inşallah bundan sonrası da güzelce gider, 60 olcaz dimi? :)

Renklercim,sağol. valla bazen böyle bi enteresan oluyo bu bünye ben de pek anlayamadım...:)

ChoKingCandy said...

selicim tebrik ederim,direncini kırmışsın...Bundan sonra kilo vermenin arkası gelcek. öptümm

seli said...

chokingcandy, inşallah canım 72 direncini güç bela kırdım da umarım aynı şekilde 71de de takılıp kalmam...öpüyorumm