Kilo Değişimim

Tuesday, March 27, 2007

69 için start verildi!



Dünden itibaren 69 için start verdim, bakalım ne zaman görücem? Dün ben bile kendime inanamadım ama 12 km lik yürüyüş yaptım, normalde yürüyüş konusunda biraz tembel oldugumdan kendime şaşırdım tabi. İlk 6 km yi yürüyüp 1,5-2 saat ara verdikten sonra dönüş yoluna geçtim. Git gel toplamda 2,5 saat falan sürdü yürüyüşüm. Kendimi baya iyi hissettim, çok iyi geldi valla. Kaç kalori yakmışımdır acaba, çok merak ettim. böyle durumlarda keşke pedometrem olsaydı diyorum valla, ama bazen de gereksiz buluyorum..uygun bişi görürsem alırım belki de.

Sözde eve döndüğümde akşam da t&S yapcaktım ama ona gücüm yetmedi artık, o yüzden koltuğumda tembellik yaptım. Akşam yemeğinde yarım kase çorba içtim, akşamüzeri biraz atıştırdığım için canım bişi istemedi. Ama akşam çay içerken 2 kare bitter çikolata yedim.

Dün yediklerim:

Sabah: 2 dilim kepekli ekmeğe sandaviç, şekersiz kahve
ara: 1 muz
öğlen: 1 kase mantar çorbası
ara: şekersiz sütlü nescafe, portakal suyu
ara: 4 küp peynir, grissini, muz
akşam: yarım kase çorba
ara: şekersiz sıcak süt, 3 kuru kayısı
2 kare bitter çikolata

11 comments:

- said...

Güzelim o kadar yürümüşsün T&S ye ne gerek var. ben artık karışık yapıyorum, sadece tek bir spora bağlı kalmamak daha iyi. Ama allah razı olsun bu aleti çıkaranlardan eve spor yapamamak tarihe karıştı artık. Koşu bandı da olabilir tabi ama o birazcık tuzlu :)

Valla ben senden daha heyecanla bekliyorum 69'ları...Yaza 60-65 arası olacaksın bu şekilde devam edersen...Bravo canım...

L!ghtbaby said...

selicim sen 69 ların bende 54 lerin zafer sarhoşu olucaz haftaya

Anonymous said...

merhaba selicim,çorba yazıyorsun ya bazen menünde; çorbalarını kendin mi hazırlıyorsun, yoksa hazır çorba mı kullanıyorsun (örneğin dünkü mantar çorbası hazır mıydı)? bir de hangi bitter çikolatayı kullanıyorsun? bir de yeni bir dj baskül almayı (şu anda bybliss kullanıyorum ama çok çabuk pili bitiyor) düşünüyorum senin önerebileceğin bir marka var mı? 69"u da tez zamanda göreceğine eminim hayatım. sana çok iyi diyet günleri diliyorum. alice.

seli said...

Butterflycım, bence de iyi ki bu alet var, evde spor yapmak hem ekonomik hem de pratik oldu böylece. İnşallah canım, çok sağol.

Lightbaby, düşüncesi bile çok güzel :)

Alice merhaba canım, çorbalarımı kendim hazırlıyorum genelde çok darda değilsem hazır çorba tüketmiyorum pek. Dünkü mantar çorbasında 1 kaşık unu 1 kaşık sıvıyağda kavurup mantarları ekledim üstüne light süt ve sıcak su ekleyip kaynadıktan sonra da blenderdan geçirdim. Çikolata olarak da özellikle belli bir marka tercihim yok aslında, eti de ülker de milka da olur yeter ki çikolata olsun :) dünkü ülkerdi ama. Ben digital baskül kullanmadığım için bu konuda yardımcı olamicam maalesef, inatla mekanik tartımı kullanıyorum hala :) Çok teşekkürler canım, ben de sana hafif günler diliyorum...

- said...

Burdan alice'e çağrıda bulunayım ben baya bi araştırmıştım en uygun ve düzgün tartılar esse'de var. Ben 30 milyona almıştım Haziran'da pili hala bitmedi (şimdi böyle derim yarın biter :P)

Burcu said...

selicim canım yürüyüş her spordan güzel zaten TS yapmana gerek kalmamış 2.5saatlik yürüyüşün ardından canım .yani kendini çok sıkmaya da gerek yok zaten yeterince egzersizin war bence ama tabi karar senin.
çok yakında 69luları göreceğine gönülden inanıyorum umarım emeklerinin karşılığını tez zamanda alırsın canım..çok öpüyorum

Anonymous said...

bilgiler için sana ve butterfly"a çok teşekkür ediyorum. tüm diyetteki arkadaşlara selamlar ve sevgiler. alice.

Anonymous said...

Selicim muhteşeeeemm gidiyorsun:)))
Azmine hayranım.
Braavoooo! Tebrikleer! Şak şak şak:)

ChoKingCandy said...

Selicim maşallah o nası yürüyüş,iyi dayanmışsın valla,hergün yarım saat-1saat arası,hafta da bir de uygun olursan böyle bi yürüyüş bitirir işi,süpersin ne diyim. öptümmm

Anonymous said...

Beraberce 69 lara inşallah selicim.. Süper gidiosun maşallah..

seli said...

Butterflycım, alice teşekkür ederizz :)

Sashacım,bundan sonra daha çok yürüyüş yapmam gerekicek çunku T&S im bozuldu :( bugunku postta yazıcam gerçi..

Ferycim sağoll, sana da alkış pes etmediğin içinnn :)

candycim valla iyi dayandım da hala bacaklarım ağrıyo, biraz ağır geldi sanırsam :)

Pinelacım, inşallah canım şu 69u görüp kutlama yapalım dimi ama :))