Kilo Değişimim

Thursday, March 29, 2007

....


Dün akşam T&S yaparken, T&S im kırıldı :( Çok mutsuzum, 5 aydır elim ayağım olmuştu valla, hergun burda öve öve bitiremiyodum sevgili t&s imi dün olanlar oldu. Koca haftasonu bi bakıcak bakalım, nolmuş diye. İnşallah tamir edebilir, ya da aldığım yere götürcem. galiba vidası kırıldı ya da bir yerlerden yayı falan çıktı, zavallım dayanamadı daha fazla ağırlığıma :P

Dün öğleden sonra 1 saatlik yürüyüşe çıktım, akşam da yemekten sonra 300 kalorilik T&S yapiyim demiştim ama 100 küsurlarda intihar etti zavallım. Bu sıra yürüyüşe ağırlık vermem gerekicek bu durumda...

Dün yediklerim:

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğine sandaviç, şekersiz kahve
ara: şekersiz çay, 2 tane petibör bisküvi ( ama çikolata kaplı :P)
öğlen: 1 muz, şekersiz çay
1 saat yürüyüş
ara: kepekli grisini, 2 küp peynir
akşam: yeşil salata, 1 tabak zeytinyağlı tase fasulye
ara: şekersiz melisa çayı, 1 portakal
100 küsur kalorilik T&S

9 comments:

yaramas said...

selicim çok üzüldüm walla stepper sız olmuyo cnm dün akşam bende anneme stepperımı ne kadar sevdiğimi sölüodum o olmasa asla böle kilo veremez ve incelemezdim diodum en kısa zamanda tamir olup gelir merak etme sende bu arada değişiklik yapmış olursun yürüyüş yaparak öpüyorum cnm

Anonymous said...

geçmiş olsun seli. umarım kolay halledilebilir bir sorunu vardır da tez zamanda çıkarsın yine t&s"inin tepelerine. evinde şöyle bir merdiven basamağı yüksekliğinde bir kutun ya da üstüste koyabileceğin eski ansiklopedilerin varsa bir süreliğine onları da step tahtası olarak kullanabilirsin. ama en iyisi yürümek tabi. sevgiyle kal. alice.

Burcu said...

aaa üzüldüm şimdi ama bak olsun hawalar güzelleşti nasılsa açıkhawada uzun yürüyüşler belki seni daha mutlu edecektir.hemde wücut hep aynı egzersizi yapınca da alışıyor yani.yürüyüş ayriyeten insanın kafasını da çok rahatlatıyor wallahi.her işte bi hayır wardır derler ya ondan böyle sonuçlar çıkartıyorum:) mucuk sana

seli said...

Lightbaby, valla ya sorma ben de her yerde öve öve bitiremezken t&s imi olanlara bak şimdi, neyse hallolur inşallah, dediğin gibi yürüyüş de değişiklik olur belki tabi ben düzenli yaparsam :)

Alice, haklısın ben biraz bakiniyim evde ne uydurabilirim onun yerine :) sağol fikir için..

Sashacım, her işte bir hayır vardır dediğin gibi belki gerçekten fücut alışmıştır artık t&s ye de yürüyüş iyi gelir, bilmem ki, inşallah düzenli yürüyüşe çıkarım da etkisini de görürüm böylece, sana da mucuk canım.

ChoKingCandy said...

aa ben de üzüldüm,olcak iş mi.Acaba bu t&sleri bilerek mi böle yapılar,yani kime baksam t&s si bigün kırılmış,tamire gitmiş falan... Neyse ama havalar güzelleşiyo,çık dışarı,hem hava alırsın hem sağa sola bakarken zaman hemen geçiverir.yediklerin ve yürüyüşün için tebriklerrr,devammm.öptümm canım

- said...

canım benimki iki kez bozuldu şimdiye kadar:( taaa çorlulara gitti geldi, çünkü aldığım yer kapatıp gitmiş. İlla ki yapmak zorundalar çünkü 2 yıl garantisi var bana ikisinde de yenisini gönderdiler. Umarım bir daha bozulmaz ama bozulursa başka bir marka almayı planlıyorum.
Bu arada farklı egzersizler yapmakta fayda var tabi, ben yürüyüş, T&S ve aerobik üçlüsü yapıyorum bu aralar. Senin de CD'in vardı di mi bence T&S gelene kadar onu yapabilirsin öpüyorum

Anonymous said...

Canım ya üzülme yaptırırsın nasılsa yürüyüşünü yapıyorsun biraz idare et artık.. Ya da cd falan varsa onlara dayan diyim artık :(

seli said...

Candycim, ben de anlamadım valla neyse ki 2 yıl garantisi varmış faturayı buldum yaptırabilirim böylece. Havalar da güzelleşiyo dediğin gibi, bol bol dışarı da çıkabilirim tabi...

Butterflycım,hatırlıyorum seninki de bozulmuştu dimi, ben de faturayı buldum şimdi haftasonu aldığım yere götürcem bakalım nolucak. CD im yok maalesef, belki öyle bişey de alabilirim biraz bakınmak lazım.

Pinelacım, yürüyüşe başladım işte onun yerine geçer artık, sağol canım.

Lighter-N said...

ya bu t-s'lerin özelliği bu bence.benimki de kırıldı!Ortadaki vidadan gitti!Ama benimki antika değeri taşıyan 7-8 senelik bi alet zaten ...