Kilo Değişimim

Friday, March 23, 2007

Cuma tartılması


Yine bir cuma geldi çattı, dün uzun bi tempolu yürüyüş yaptım, yediklerime çok dikkat ettim o yuzden bu sabah heyecanla tartıldım. Tam 71 olmasa da 70le 71 arası birşeyler çıktı, önümüzdeki birkaç güne 70 olucak heralde, ama ah bi de şu 69 u bir görebilseydim keşke...

Yine de bu haftayı da geçen haftaya göre -1 olmasa da eksili bişeyle bitirdim demektir. Eksi eksidir yeter ki gitsin başka bişey istemem valla.

Bir de esas bu sabah kendimi ölçtüm yine, aslında önümüzdeki hafta yapıcaktım bu işi ama sabah tartıdan sonra dayanamadım aldım elime mezroyu (ay bu da nasıl yazılır, mezuro mudur nedir bunun doğrusu)

Çok güzel gelişmeler var çok sevindim tabi, en son buraya 6 şubatta ölçülerimi yazmıştım ki şöyleydi; 96-79-110
şu an ise 91-77-105
o kadar sevindim ki anlatamam, basenleri her zaman geniş olmuş biri olarak, daha önce 60 kilo olduğum dönemde bile (hiç spor yapmazken) basenler 102ydi, şimdi arada yaklaşık 10 kg var ama sporun etkisi olsa gerek 105e düştü. Her zaman söylüyorum bu T&S süper bir alet, her eve lazım. Bu şekilde düzenli olarak sporumu yapmaya devam edersem 60 kiloya da düştüğümde ne iyi olacak kimbilir? Bunu hayal edip daha bir sıkı sarılmalıyım bu işe valla :)

Bu haberlerle tam Cuma bildirisi oldu bu yazı :) Hadi bakalım herkese çooook güzel bir haftasonu diliyorum, kendinize iyi bakıııınnnn.....

8 comments:

Anonymous said...

merhaba selicim, zayıflamanın her zaman sadece tartıda görünen rakamla ölçülmediği hep söylenir. asıl olan kasların artıp yağların azalmasıdır ki bunun sonucunda bazen kilo vermemiş gibi görünse bile insan bir hayli incelebilir. o nedenle incelmiş olmanı büyük bir alkışla kutluyorum hayatım. italyanca misura sözcüğünden gelen ölçü aracının adı da türkçemizde "mezura"dır. iki kötü haftanın ardından bakalım ben pazartesi tartıda ne görüneceğim. benim mezurayla sınavım ise 2 nisanda.cem yılmazın cips reklamında ersin diyordu ya "doktor korkuyorum" şu anda o ruh halindeyim. umarım başlayacak hafta hepimiz için süper olur. alice.

L!ghtbaby said...

ah şu basennn ah şu bacakkk benimde ennn çok sinir olduğum tarafımmm selicim ama biz inceltiriz elimizden gelir efenim :) t&s nin etkisi yadsınamaz zaten sen bu sefer 60 kgye gelince 90 larda olacak basenler buna eminim

- said...

valla basendeki incelme harika seliciğim sen şimdi 60lara geldiğinde kimbilir kaç cm olacak. Ya ben de T&S yapıyorum ama o kadar incelmedi basenlerim hala 98-100 arası değişiyor. Ben de sinir oluyorum. Sen hergün yapıyorsun di mi?

Burcu said...

selicim çok tebrik ederim yine sewindirici haberlerle gelmiş cuma bildirisi.çok sewindim canım.ölçülerdeki incelme inanki tartıdakinden daha mutluluk werici.görüntün ince olduktan sonra tartıda kaç çıktığının ne önemi war deil mi?öpüyorum

sadişş said...

selicim bende bu hafta 69 u görmek istiyordum ama tartım beni çok pis oyuna getirdi çok moralim bozukk..

seli said...

Alice cim teşekkür ederim canım, sen de hiç korkma güzelce tartıl sonucu bana da bildir lütfen :) yaa bu arada sen de bi blog açsan da ben de seni takip edebilsem böyle olmuyo valla :) mezura için de teşekkürleer..

Lightbaby, sorma basenler bütün derdimiz, ama dediğin gibi inceltmesini de biliriz dimi ama :)

Butterflyım,inşallah 60lı kilolara geldiğimde daha da iyi olur. Ben aslında arada tembellik yapmazsam hemen hemen hergun yapmaya çalışıyorum, eğer çok disipline olmuşsam haftada bir akşam hariç hep yapıyorum( o bir akşam da genelde ctesileri oluyor, ya dışarda oluyoruz ya evde başkaları oluyor vs yüzünden)

Sashacım çok sağol canım, üst bacaklar pek incelmemiş ama :) geçen ayla aynı orayı nasıl inceltcez yau?

Sadişcim tartı konusu kötü olmuş gerçekten ama hiç moralini bozmadan diyetine devam et, sonuçta öyle de böyle de vermeye başladın artık gerisi de gelir merak etme...

ChoKingCandy said...

selicim gayet iyi düşüş görmen.Ahh bende bi başlasam düşmeye.Yaza az kaldı,ölçülerine baktım da bu şekilde gidersen yaza bikini baya yakışır sana :) maşallah böyle devam t&sye.Hepimiz versekte şu kiloları yaza sere serpe yatsak sıcak kumlarda.(düşünmesi bile güzel,ayy valla içim bi hoş oldu)

seli said...

Candycim valla benim de içim bi hoş oldu :)))sıcak kumlar, bikini ve biz :) Giycez inşallah bu yaza :) öpüyorum seni...