Kilo Değişimim

Wednesday, March 21, 2007

Azimli olan kazanır!


Daha iyiyim çok şükür, ilk gün feci karın ağrım vardı ama dün öğleden sonra hafifledi epey. Ben de bu durumu fırsat bilip dün hem yürüyüş hem de 450 kalorilik T&S yaptım ve daha iyi hissettim. Uzun süredir üzerime yapışan tembelliği de atmayı başarmışımdır inşallah da bu akşam yine keyifli bir şekilde T&S imi yapabilirim.

Kilo durumumda bi değişiklik yok, yine 7-8 gündür 71 kiloyum. Mart sonunda hedefim 69 olmaktı ama sanırım bu hızla anca 70 i görebilicem. Neyse hiç vermemekten iyidir tabi, 1 kilo hedefimde pek bir değişiklik yapmaz. Sanırım kilo vermemin yavaşlaması normal, nereyi okusam öyle yazıyo, başladığımdan beri yani 4,5-5 aydan beri 9 kilo verdim. Tam şimdi bu noktada daha dirayetli olur da azimle devam edebilirsem gerisi gelicek eminim...

Önümüzdeki hafta yine bi ölçücem kendimi bakalım ne kadar incelme olmuş ya da olmuş mu? merak ediyorum... Çünkü çalıştığım dönemlerdeki kumaş pantalonlarım pek rahat olmaya başladı yavaş yavaş. Gerçi daha eski dönemlerden kalma pantalonlarım hala olmuyo ama neyse, gün gelir onlar da olur :)

Son durumlar böyle işte bende...

Dün yediklerim:

Sabah: 2 dilim kepek ekmeğe yarım yağlı kaşarla tost, şekersiz kahve

ara: 1 avuç fındık, şekersiz adaçayı

öğlen: 1 tabak domatesli kepekli makarna

ara: şekersiz böğürtlen çayı, şekersiz kahve, 1 tane sunta bisküvi

akşam: 1 kase mercimek çorbası, 1 tabak yoğurtlu ıspanak yemeği

ara: 1 kivi
şekersiz adaçayı

8 comments:

Anonymous said...

çok iyi gidiyorsun fıstık:;) aman hiç bozulmasın inş. Şu sendeki kararlılığın birazı da ben de olsa yaaa.

Burcu said...

9 kilo gayet güzel bir rakam canım.başlıktaki gibi gerçekten azimli olan kazanır artı yani azme artı olarak sabırlı olan da demek lazım galiba :) öpüyorum çok

seli said...

Ferycim sen de kararlı olabilirsin yeter ki biraz kendine güven ve ne olursa olsun moralini bozmadan devam et tamam mı canım?

Sashacım, evet azim artı sabır ne olursa olsun yılmamak. şu yavaş gecen dönemleri atlatabilirsem daha da iyi olacak inşallah...

L!ghtbaby said...

selicim 1 ayda 5 kilo verip 1 haftada geri almaktansa düzenli beslenip zamana yaymak çok çok daha akılcı ve sağlıklı sen çok güzel ilerliyosun inşallah incelmede olmuştur haftaya hepimizin sevinç çığlıkları inleticek blogger ı :P

seli said...

Lightbabycim inşallah dediğin gibi haftaya burayı sevinç çığlıklarıyla inletiriz :)

- said...

Canım sana yavaş geliyor olabilir ama 2 ileri 1 geri gitmektense 4,5 ayda 9 kg vermek daha iyi. Bence 6 lı rakamlar çok yakın artık. Yaza da 65 filan olsan baya baya kilo vermiş olacaksın arkadaşım. Darısı hepimizin başına.

Anonymous said...

geçmiş olsun canım kır artık şu 71in bacağını bak ben bu sabah 68.8 gördüm sanki??

seli said...

Butterflycım haklısın en azından almıyorum ya ben de ona seviniyorum. inşallah yaza güzel gireriz dediğin gibi canım..

Nagihancım sorma ya bi kurtulamadım ben şu 7lerden :( inşallah önümüzdeki günlerde ben de 69 haberi verebilirim artık...