Kilo Değişimim

Tuesday, March 20, 2007

Tatsız


Dünden beri feci şekilde karnım ağrıyo, kendimi çok yorgun hissediyorum, hiçbişey yapasım yok :( Normalde hiç böyle geçirmezdim bu dönemleri ama nedense bu ay feci karın ağrım var, o yüzden dun akşam sporumu da yapamadım. Akşam yemeğinde bir kase çorba içip, battaniyenin altında tv seyrettim, saat 10 gibi de uyumuşumdur zaten.

Şu an hala biraz ağrım olsa da bu akşama inşallah sporumu yapmayı istiyorum. İnşallah akşama kadar daha iyi hissederim. Dün yediklerime gelince;

Sabah: 2 dilim kepek ekmeği, peynir, kahve

Öğlen: 1 elma

Ara: 2 dilim peynir, 1 avuç fındık
ballı sıcak süt

akşam: 1 kase mercimek çorbası

ara: şekersiz melisa çayı

7 comments:

Burcu said...

ay hepimizde aynı dert. hemde olsa bi dert olmasa bi dert. amam selicim inanki olsun da ağrısı çekilir diyorum ekndime. olmamak şişmek sinir küpü olmak daha fena bişi bence.bende olsam da kurtulsam ay :(
dün çok az yemişsin canım.insanın keyfi olmayınca yemekde içmek de gözünde olmuyor..
öpüyorum seni

seli said...

haklısın sashacım, ağrıdan kıvranırken canım hiçbişi istemedi çorbayı içince tıkandım, hazır tıkanmışken stop seli dedim ben de :) Aslında canım acayip tatlılar istiyor da bakma, aklıma getirmemeye çalışıyorum valla :)

- said...

ben de olmamasındansa ağrı çekmeyi yeğleyenlerdenim. Deli gibi sıkıntı oluyor bende de.
Selicim iyi olmuş dün baya az yemiş sıkmışsın, bu hafta toparlayacağız inşallah...

sadişş said...

geçmiş olsun canım ilk gün olur o kadar ağrı..haraket et bence çünkü o zaman ağrılar hafifliyo..tabi herkezde aynı mı bilmiyorum ama benm haraket edince geçiyoo..tekrar geçmiş olsun..

L!ghtbaby said...

benim sürekli ağrılı geçer selicim bant aldım kendime bu seferde kullanmayı unuttum aman ağrılı olsun iştahı fln tetiklemesinde geçmiş olsun cnm

Anonymous said...

hani aynı evi ya da odayı paylaşan kadınların regl takvimleri birbirine çok yakın olur ya dikkat ettim diyet blogu olan arkadaşların da regl takvimleri birbirine bir hayli yakın. ilginç bir detay. melisa çayı çok iyi bir fikir bir de mevsiminde muayyen günler için berrie ailesinden meyveler (böğürtlen, çilek, ahududu, frenk üzümü gibi) yumurtalık ve kanalları bir hayli rahatlatıyor diye okumuştum bir makalede. kendilerini bulamadığımda ben onların da çaylarını içiyorum. belki psikolojik ama sanki iyi geliyor gibi. sana sağlık diliyorum. alice.

seli said...

Butterflycım inşallah bu cuma güzel bir rakam bildiricez dimi? :)

Sadişcim sağol, biraz yürüyüş yaptım akşama da T&S yapmayı planlıyorum, bugun daha iyi gibiyim..

Lightbaby bant ilginçmiş hiç duymamıştım. İnşallah senin de rahat geçer böylece.

Alice, sen söyleyince farkettim, komik gerçekten :) ben de az önce böğürtlen çayı içtim, sağol..