Kilo Değişimim

Friday, March 02, 2007

Cuma Tartılması



İki haftadır her cuma -1 şeklinde gidiyodu kilolar ne güzel, ama bu hafta fosladı! Geçen hafta da 72ydim bu hafta da, en azından almadım, önümüzdeki haftanın ilk günlerinde 71'i görmüş olmayı umuyorum.

Şimdi eski yazılarıma şöyle bir baktım da en çok kiloyu şubat ayı içinde vermişim (1 ayda 3 kilo) hiç fena değil, bu hafta böyle olması normal belki de. bu hafta dun hariç çikolataları da götürdüm biraz, evet normalde de canım çok tatlı isterse ufak-tefek gündüz olmak şartıyla yiyorum biraz ama, bu hafta nerdeyse hergun yedim, o yüzden bu sonuç normal belki de...

Sabırla devam edip mart ayından da iyi bir verim almayı umuyorum, daha önümde çoook uzun bir yol var. O yüzden sabır, sabır,sabır....İlla ki gidecek bu kilolar ama öyle ama böyle, bir kere kafaya koydum nasılsa, kurtuluş yok!!

Dün bahsettiğim gibi epey bir temizlikle uğraştım, çok yoruldum ama çok güzel oldu evimiz, pırıl pırıl. Akşama da T&S yaptım, ama 450 kalori 500e tamamlayamadım valla...

Dün yediklerim de şöyle:

Sabah: 1 muz, 1 bardak süt
aradan yarım saat geçtikten sonra acıktım ve 2 dilim kepekli ekmeğimi ve peynirimi yedim yine. Yanında da şekersiz kahvemi içerek tabi, sabahlari guzel bir kahvalti yapip karnimi doyurmazsam cok acikiyorum.

ara: ıhlamur

Ögle: 1 tabak zeytinyagli bezelye yemegi,3 kaşık yoğurt

ara: 1 tane activia, 1 yeşil çay

akşam: 1 kase tarhana çorbasi, yeşil salata

ara: 1 portakal, 1 form çayi

Not: Yan tarafa hedeflerimle ilgili birşeyler koydum, inşallah her biten ayda bir alttaki satırı üst tarafa "başardım" diyerek taşıyabilirim...

9 comments:

yaramas said...

aynıyım bende selincim umarım mart ayı daha güzel sonuçlar vericek öptm

seli said...

inşallah lightbaby, mart ayında daha güzel sonuçlar alırız...

- said...

canım 8 kg verdin ya az mı? 80 lerden 7'lerin başlarına, yavaş olsun ama olsun di mi? Sakın canını sıkma aynen devam et güzelim. Öpüyorum seni...Ben de artık haftaya iyi bir rakam bildirmek istiyorum 65 gibi, hadi inşallah :)

Anonymous said...

ben pazartesileri tartılıyorum ama sanırım bu hafta bende de eksilen çok yok. çünkü çok sıkı bir hafta geçiremedim maalesef. ne oldu bize bu hafta ya. üstüne üstlük hafta sonu da dışarda olacağım yani yürüyüş ve diyet aksayacak. ama olsun ben yavaş hatta çok yavaş da olsa gidecek bu kilolar biliyorum. temmuz benim de hedeflediğim ay. zaman aslında çok çabuk geçiyor. sana, bana ve tüm kızlara daha dirayetli ve başarılı bir hafta diliyorum. alice

sadişş said...

valla aynıyız canım bende bu hafta 71 i görmek istiyorum..yaza kadarda 60 ı..hedeflerimiz aynı şekerim inşallah başarıcaz yılmak yok..

seli said...

Butterflycım haklısın yavaş olsun ama yeter ki olsun bence de. İnşallah haftaya cuma güzel haberler verebiliriz.

Alice, temmuza kadar beraberiz o zaman, bir yere kaybolmak yok ona göre :)

Sadişcim, evet ya aynıyız senle, inşallah yazın 60 olduğumuzun haberini de verebiliriz burdan...

Sevgiler herkese,

Anonymous said...

kzılar hepimizin hedefleri yakın bir birine...
var mısınız bizde 5lilere ramak kalan 6lıların başında olanlardan olalım yaz başında??

Anonymous said...

Selicim hedeflerimize adım adım sağlıklı bir şekilde gideceğiz inşallah.. Ben pazartesi senden 71 duyacağımı umuyorum. Sevgiyle kal..

seli said...

Nagişcim olalım valla, hayali bile çok güzel :)

Pinelacım bu sabah gördüm sanki buçuklu bişeyler, dur yeni postta yazarim :)