Kilo Değişimim

Thursday, March 01, 2007

Bugün 1 Mart



Bugün 1 Mart, baharın başlangıcı havalar hala soğuk ama zaman öyle hızlı geçiyor ki bir de bakmışız ki yaz gelmiş. Ama hala şişkoyummm :( Üstelik de çakıldım şu 72 ye, gr oynamıyor şu kör olmayasıca ibre :)

Dün bağırsaklarım çalışmıyor diyince, arkadaşlarım sağolsun bir sürü güzel önerilerde bulundular bana. Hemen hemen hepsini denedim, sonuç olumlu :) Teşekkürler hepinize. Ama maalesef kilomda henüz bi değişiklik olmadı, yarın cuma tartılmasına inşallah güzel bişey görebilirim...

Bugün evde sıkı bir temizlik yapmak istiyorum, ne zamandır erteledim şöyle dip köşe temizlik yapmayı, bugün bi girişcem bakalım. hem kalori de yaktırır bana, akşama da sporumu yaparım yine, halim kalırsa tabi.

Dün pek iştahım yoktu, genel olarak çorbayla geçiştirdim bütün günü, akşamüstü biraz atıştırınca akşam yemeği saatinde canım pek bişey istemedi yalnızca 1 kase çorba içmek yetti. Nedense dün deli gibi tuzlu bişeyler çekti canım, epey bi zeytin yemişimdir :) Tuzlu tuzlu ne iyi geldi :))

Dün yediklerimi bi yazayım:
Sabah: 2 dilim kepek ekmeği, peynir, şekersiz kahve

ara: 1 muz,2 tane kuru kayısı

öğlen: 1 kase mercimek çorbası, yine 2 kare çiko

ara: 10 tane falan zeytin, 2-3 dilim peynir, 1 tane de activia

akşam: 1 kase tarhana çorbası

ara: 1 tane greyfurt

500 kalorilik T&S yaptım.

7 comments:

yaramas said...

hani hep derlerya bazen kilo veremeyince paniklemeyin ölçülün size olarak incelmiş olabilirsiniz kilo veremesenizde yada kas yağdan ağır gelebilir cart curt bi sürü şey ben bi heves ölçüldüm pek bi farklılık yok ki üç beş günde olacağıda zaten mümkün diil durum aynı ama
ben biraz daha beklemek istiyorum selincim umarım değişir olmassa iki günlük şok diyet düşünüyorum

seli said...

Benim de dün aklıma o geldi ölçüldüm hemen, 1 cm gitmiş basenlerden ama en son 1 ay önce ölçülmüştüm o yüzden normal zaten diye düşündüm. sabredip devam edicez bakalım, inşallah yakında...

Anonymous said...

vücuda yapışırken hiç nazlanmayan üçer beşer üstümüze zıplayan yağlar ne yazık ki bütün istenmeyen konuklar gibi gidene kadar çok can sıkarlar, direnirler, normal sürelerinde gitseler bile bize zaman çok uzun gelir. dayan arkadaşım, hepimiz biliriz ki sonunda giderler. irade işte bu anlarda lazım hepimize. inadın değil yağ zincirin kırılacak. keşke geldikleri gibi gitseler değil mi? kısa sürede ve üçer beşer. ama olsun böyle de olur, yeter ki gitsinler, yavaş gitsinler, sağlıklı gitsinler, güzel gitsinler, bir daha dönmesinler. bu arada bu yaz küçük elbiseler modaymış, pek şık bulurum onları, kendini sevdiğin renkler içinde o elbiselerle düşle ve devam et,seli, hepberaber edelim... alice

seli said...

Ah Alice, aynen dediğin gibi keşke geldikleri gibi gitseler ama nerdeee, uğraştırıyolar işte bizi böyle. ama merak etme bizde bu azim varken göndericez onları başka yolu yok! Ben de seviyorum o elbiseleri, işallah giyicez onları bu yaz merak etme, çok sağol desteğin için...

Burcu said...

selicim,en kısa zamanda emeklerinin karşılığını alacağına inanıyorum.gitmeye başlayınca bol bol gidecek ;) öpüyorum

Anonymous said...

hepimiizn dayanamadığı şey bu zaten takılıp kalmalar hergüm gitsin istiyoruz su gibi akıp birer birer habire eksilsin ama her zaman olmuyor işte. takılıp kalıyor bazen borular mı tıkanıyor ne:))
ama açılır sen merak etme sabırla bekle!!ben öyle yapıyorum??

seli said...

Sashacım inşallah, önümüzde senin gibi bir azim örneği olduktan sonra veremezsek ayıp valla :)

Nagihancım sorma valla, ben de bazen düşünüyorum bir yerlerde bişeyle mi tıkanıyor noluyor diye :)) Sabırla beklicez bakalımm

Öpüyorum ikinizi de...