Kilo Değişimim

Monday, March 26, 2007

10. Kilonun Şerefine



Eveeeet bugün kutlama var blogumda, vermiş olduğum 10. kiloyu kutluyoruz hep beraber :) Nihayet 70 kiloya düştüm, darısı 60 ın başına inşalllah....Cuma günü zaten 70,5 gibi birşeydi, ctesi ve pazar sabahı da 70i gördüm nihayet. 1 Nisana kadar 69 a düşmeyi becerebilirsem bu ayki hedefimi de tutturabilmiş olucam, o yüzden bu hafta 69 için uğraşıcam bakalım, inşallah başarılı olurum.

Bugüne kadar bu yaptığım ikinci ciddi diyet, ilkinde de 10 kilo kadar vermiştim ama yıllar içinde geri aldım maalesef. Ve bu blogları keşfedene kadar yeniden yapabileceğime olan inancımı kaybetmiştim, çünkü bir türlü irademe hakim olamıyordum ve bir şekilde başladığım diyetler 1 haftaya kalmadan bitiyordu. Ama ne zaman ki bu blogu açtım, diğer arkadaşlarımın başarı hikayelerini okudum, işte o zaman benim de başarabileceğime inandım, daha çok hırslandım. O yüzden yanımda olan herkese çok çok teşekkür ederim. Ama bir bu kadar daha yolumuz var, hep beraber yılmadan yenilmeden devam edip biz kazanıcaz inşallah. Bu yaz deniz/havuz dendiği zaman utanıp sıkılmadan bikinileri giyicez, benim ahdım var kırmızı giyicem! :))

Ayrıca,bu haftasonu hiç yaramazlık yapmadım, çikolata, tatlı vs yemedim o yüzden kendimi kutluyorum.

Çok mutluyummmm bugünnnn...........

13 comments:

metis said...

kocamannn tebrikler:) harikasın birbirimize detek vererek bu kilolardan kurtulacağız diyet tablonun görüntüsü harika :) 60 larada kolayca geleceksin:) başarılar

Anonymous said...

kocaman, kocaman tebrikler seli. darısı benim başıma. çok güzel bir haber vermişsin. ama ne yazık ki ben kötü mart ayının üçüncü haftasını en azından kilo almadan bitirmeyi şans sayarak kapattım. bu hafta ben de işi sıkı tutarak en azından mart ayı hedefime bir kilo yaklaşarak bu ayı bitirmeyi amaçlıyorum. toparlandım. sanırım başaracağım. tekrar tebrikler ve iyi çok iyi bir hafta diliyorum. bu arada kilom maalesef 74.800. sevgiyle kal. alice.

Burcu said...

canım çok tebrik ederimm ssenii...umarım istediğin kadar kilo werirsin we bundan sonra da hiç almazsın.birbirimize destekle hepimiz başarıyoruz canım bu çok güzel bişey...öpüyorum

L!ghtbaby said...

çook tebrik ederim selicim ama ben şampanya içemiyorum bana light kola ehuehu öpüyorum

seli said...

Metiscim çok sağol, inşallah dediğin gibi olur da 20. kilonun şerefine diye de bi başlık atabilirim :)

Alice, çok sağol arkadaşım. Sen de hiç moralini bozma her zaman ne diyoruz en azından kilo almadık bu da çok çok önemli biliyorsun. Bu haftadan itibaren senin için de herşey daha iyi olacak eminim...

Sashacım çok teşekkürlerr. İnşallah birdaha bu kilolara asla ve asla dönmem.Ben de öpüyorum canımm

seli said...

Lightbaby, tamam o zaman sana light cola ısmarliyim ben :) Sağol canım, ben de öperimm

ChoKingCandy said...

tebrikleer selicim,çook sevindim senin adına.insan kafaya koydumu yapıyo.Bu iradanle devam et canım,inşallah 60ları da görürüz yaza doğru.Yazın hepimiz istediğimiz kilolarda olursak,kimse bizi tutmasın :)
bu arada çikolata,tatlı falan yemediğin için de kocaman alkış sana. Öptümm canımm

deriella said...

kocaman tebriklerrrrrrr selin! süpersin yılmadın devam ettin karşılığını alıyorsun:) 60ları da göreceksin kırmızı bikiniyi de ben eminim:))

Anonymous said...

Selicim şerefe şerefe canımcım.. Harikasın işte azim işte irade.. Bende sabah 71 görebilmeyi umut etmiştim fakat 71,7 geldim.. 71,5 altı görürüm diyordum ama ilerki günlere inşallah.. Ay sonunda 69 göremesende nisan başı göreceğine eminim.. Sevgiler öptüm..

- said...

Canım benim aferin sana, 10 kilo ya valla bravo...Çok çok az kaldı 6 lara. Bence 6'lar da da bir kutlama yapılaım. ben de haftasonu hiç yaramazlık yapmadım. bakalım yarın tartılma günüm, umarım çok çok güzel haberler verebilirim.

seli said...

Candycim,inşallah canım valla yaza 60 olursak kimse tutamaz bizi :))

Deriallacım hoşgeldin,nerelerdesin sen? İnşallah canım çok sağol..

Pinelacım, sen de haftasonu iyi vermişsin tebrik ederim seni de. Ay sonu-ay başı şu 7lerden kurtulup 6lara gelelim artık ya dimi?

Butterflyım,evet evet 6yı bi yakaliyim göbek atcam burda :) hadi canım senden de guzel haberler duymak üzere inşallah...

Lighter-N said...

Selicim çok çok tebrik ediyorum seni..Motivasyonun, kendine olan güvenin, moralin çok iyi, şimdi daha aşağılara doğru azimle devam et canım!

seli said...

Lightercım çok sağol canım, inşallah daha da aşağılara doğru gelicem :))