Kilo Değişimim

Friday, March 09, 2007

Cuma Tartılması



Verecek güzel haberlerim yok maalesef, gecen hafta da 72 ydim bu hafta da öyleyim, son 15 gundur oldugu gibi :( Anlamıyorum, gerçekten anlamıyorum, moralim biraz bozuk keyifsizim yani. Başarabilirsem önümüzdeki cumaya kadar tartılmamayı düşünüyorum, dun sasha cok doğru bi yorum bırakmış yazıma. tartıyla savaşma demiş, evet ben resmen savaşıyorum! Her giyinip soyunmada bi de bakıyorum tartının tepesindeyim. Sonra da hala aynı rakamı görünce deli oluyorum.

Gecenlerde haftaiçi yazdığım yazılardan birine alice bi yorum bırakıp tetikleme diyeti vermişti, pazartesi ona başlamayı düşünüyorum, dayanabilirmiyim ondan da emin diilim ama denicem bakalım. Gelişmelerden sizi haberdar ederim, iyi haftasonları hepinize..

4 comments:

yaramas said...

selincim bence düzenini hiç bozmadan devam et iki gün çok aç bırakırsan kendini 3. gün daha fazla yersin hiç bozma ben çok pişmanım şok diyet fln boş daha çok zarar veriyo ama şöyle yapabilirsin ara öğününü biraz azaltabilirsin yada 1 dilim ekmek azalt ve haftayı bekle mutlaka düşüşe geçersin bu denemiş binnn pişman olmuş bi kişiliğin tavsiyesidir :P

- said...

canım ben kasım yada aralıkta 2 hafta bıyunca 65,1 çıktım deli gibi dikkat etmeme rağmen. Sonra dedim böyle olmayacak şok bir kür uygulayayım 2 boyunca, 64 mü ne oldum birbenbire. Sonra ne oldu biliyor musun, o iki günkü açlıktan mıdır nedir bir iştahim açıldı alakasız alakasız şeyler yiyip bir anda 66ya sonra 67 ve 68 e çıktım. Kilo almamda bayram ve yılbaşının da etkisi çok büyük ama bu şok diyetten sonra da ben kilo aldım.Aman dikkat derim, en azından kilonu koru seliciğimmmm

Anonymous said...

Amanın bence de yapma şok diyet.Ben ne zaman kendimi çok aç bıraksam mutlaka acısı fena çıktı.Aynı temponda devam et mutlu son yakındır:)

seli said...

Arkadaşlar ya hepinizin yorumunu okuyunca kafam karıştı şimdi... Bir süre daha bu düzende devam ediyim bakalım, nolcak...