Kilo Değişimim

Thursday, March 29, 2007

Vazgeçemediğim Markalar




Bu blogların en çok bu güzel oyunlarını seviyorum :) Butterflycım vazgeçemediğim markaları sormuş , çok fazla marka takıntım olmasa da belli başlı ürünlerde illa ki sürekli kullanıp memnun kaldığım markayı alayım isterim.

1) Palmolive: Duş jellerine, çeşitlerine, kokularına bayılıyorum. Her seferinde farklı bir rengini alıyorum ama genelde palmolive den vazgeçemiyorum. Mis gibi kokuyor.

2) Lady Speed Stick: Daha önce de söylemiştim, bunu sürmeden dışarı çıkmam. Çok memnunum, kokusunu çok severim ve başka markalar alıp denesem de hiçbirinden memnun kalmadım illa ki lady speed stick olucak kardeşimmm

3) Mango- Zara-Kotton : Her zaman malları güzel çıkmasa da çok severim oraya gidip alışveriş yapmayı, her zaman zevkime göre birşeyler bulurum çünkü.

4) Ariel: Çamaşırlarımı tertemiz yapar, mis kokusuyla beni benden alır :P

5) Dr. Oetker: Her ne kadar şu sıra hayatımdan çıkarmış olsam da bütün ürünlerini çok beğenirim ve şimdiye kadar herhangi bir problemle karşılaşmadım.

6) Danone: Bir meyveli yoğurt sever olarak danone çilekli yoğurttan vazgeçemem...

7) Adidas: Spor ayakkabıda adidası çok beğenirim her zaman.

8) Banvit: Özellikle şu kuş gribi hadisesinden sonra daha çok alıp kullanır oldum banviti, çok fazla çeşitleri olması da beni daha çok cezbediyor tabi.

9) Migros: Başka marketleri de severim ama özellikle migrosda alışveriş yapmayı bir başka severim çünkü aradığım herşeyi bulurum. ( ne kadar reklam kokan bir cümle oldu bu böyle :P)

10) Orkid: Bu burda komik oldu ama başka marka kullanmam kullananammm..
Şimdi ben deee sasha'yı, candy'cimi ve dee fery'ye soruyorum sizin vazgeçemediğiniz markalar ne söyleyin bakalım, tabi eğer paylaşmak isterseniz....

7 comments:

ChoKingCandy said...

orkid en vurucu nokta bence de,bdiğer markalar çook çooook kötü :)
bu arada selicim heralde bu candy benim dimi :)

Burcu said...

selişşş yazıyorummmmmmm canım mucuk..

- said...

Ortak markalar çok:) özellikle Mango-Zara-Koton hastalığı hepimizde var galiba. Bu arada Danone'un activiasındansa Sütaş'ın Yovita'sı daha çok hoşuma gidiyor benim. Meyva parçacıklarını daha çok seviyorum çünkü.

ÖPÜYORUM SENİ

seli said...

Candycim evet sensin :) dimi orkid yazıp noktayı koymuşum :))

Sashacım hadi bakalım yaz okuyalım, öptumm

Butterflycım sütaşın yovitası mı pınarın yoplaiti mi :P Danonenin bir de büyük 500grlık olanları var ben onu çok severim esas, aklında olsun görürsün al migrosda satılıyo :P Ben de öpüyorum canım

- said...

ya aslında yoplait alsam daha ii olacak :p

Danone'un o büyükleri gördüm ben maşallah, ben oturur hepsini bitiririm sonra da vicdan azabı çekerim valla :P

Anonymous said...

Ben de yazıyorum bi dahaki posta seli;)

seli said...

Butterflycım doğru diyosun o büyükler vicdan azabı gibi dimi...

ferycim hadi bakalım bekliyoruz.