Kilo Değişimim

Monday, March 05, 2007



Bol hareketli bir haftasonu geçirdim, cumartesi yemeği biraz kaçırdım ama yaptığım yürüyüşle cumartesi yediklerimi dengeledim sanırım, dün de hem yürüyüş hem T&S yaptım ve bu sabah tartıda 72-71 arası birşey gördüm ama kaç bilmiyorum tabi.. Tam rakam görmek için çabalicam bakalım bugun.

Geçtiğimiz hafta hem kilo veremedim hem de ordan-burdan sürekli az az da olsa birşeyler tırtıkladım. Bu hafta yalnızca diyetime uygun şeyler yiyip cuma gününe kadar inşallah buraya -1 li birşeyler yazıcam! Yoksa yandaki hedeflerimi tutturamicam korkarım.

Bu arada üstteki kızın vücudu ne güzel dimi? :) Dümdüz bir karın, incecik bir bel valla pek hoş. hadi bakalım kızlar yaza az kaldı....

Herkese iyi haftalar!

4 comments:

sadişş said...

canımss bende aynıyım valla haftasonu kaçırdım acukkk..bu hafta çok dikkat edicem bende yarın doktordo da hiç vermemiş olcam bun eminimm üzücü bu benim için..71 i görürüz inşallah cumaya..

seli said...

Sadişcim inşallah bu hafta görebiliriz şu 71 i artık..

- said...

ya ben sana dün yorum yazmıştım nerde bu ? Blogger sapıttı valla...Hadi Selicim tırtıklamak yok artık 6 lara çok az kaldı yaaa, senin yerine ben heyecanlanıyorum valla :)

seli said...

butterflycım haklısın valla dün blogger sapıttı resmen. 2 gundur tırtıklamıyorum da aslında ama hala göremedim şu 71 i :(