Kilo Değişimim

Wednesday, March 14, 2007

Harekeeet....


Dün bloga birşeyler yazamadım,sabah kalkınca da tartılmadım! Benim açımdan oldukça iyi bir gelişmeydi zira kalkar kalkmaz ilk iş hemen tartılıyorum biliyosunuz. Ama merakıma öğlen dayanamayıp yine tartıldım! Yok anladım ben bu tartılmama işini beceremiycem. Biraz da sanıyorum kontrolü hep elimde tutmak için bu kadar tartılıyorum. Çünkü 70den 80e çıktığım dönemde hiç tartılmamamıştım, tartıda gördüğüm son rakam 73-74 gibi birşeyler sonra bir gün bir de bakmışım ki 80 kiloydum! Kilolu dönemlerimde hiç tartılmadığım için şimdi hergun tartılıp rakamımı kaydetmek daha iyi geliyor galiba. Sonuç olarak 71deyim hala, şükür ki 72ye fırlamadım yeniden.

Ama son günlerde haftasonundan beri yani üzerimde bi tembellik var, hiç spor yapasım yok :( Kendimi zorlayarak hergun yine T&S yapıyorum ama 500 kaloriyi pek tamamlayamıyorum, bi tek pazar akşamıydı galiba 500ü tamamladım, diğer günler hep 250-300 hatta dün iyice abartıp 100küsurda bırakıverdim :( Nedense bi sıkıntı basıyo bu hafta spor yaparken beni. Ayrıca da sürekli mutfakta tırtıklamak için bişeyler aranıyorum, niye böyle oldu anlamadım. regle daha 10 gün falan var, ondan da değildir ama.

Bu akşamla beraber inşallah yine gecen haftaki hareketli hallerime dönücem. Yoksa mart sonunda 69u görmek bana hayal olucak. Dün yediklerimi de yazayım:

Sabah: 2 dilim kepek ekmeği, peynir, şekersiz kahve
ara: şekersiz sütlü nescafe, 1 tane müsli bar
öğlen: 1 elma,2-3 dilim peynir, 1 tane meyveli yoğurt
ara: şekersiz ıhlamur,3-4 kaşık konserve mısır
akşam: 1 kase çorba, ızgara balık, salata
ara: şekersiz ıhlamur, 1 greyfurt

2 comments:

L!ghtbaby said...

selicim arada oluyo böyle mesela bende son günlerde t&s den sıkılır oldum yorulmuyorum sadece sıkıntıdan yapamıyorum son iki gündür de hiç çıkmadım sütüne ben hep aynı rütin çizgi sıktı die düşünüyorum hava güzelse 1 saat yürüyüş yapabilirsin mesela değişik bişey dene derim cnm

seli said...

Lightbaby, haklısın belki de arada değişiklik yapıp başka şeyler denemek gerek heralde, gerçi dün akşam sıkılmadan yaptım yine T&S imi ama zaman zaman sıkıcı olabiliyo tabi...