Kilo Değişimim

Tuesday, March 06, 2007

Spor, spor, spor...



İki gündür çok hızlı T&Syapıyorum, çok hızlı dediysem bana göre hızlı. Hergün fix 500 kalorilik T&S yapıyorum biliyosunuz, ama her 100 kaloride bi durup su falan içme molası veriyodum. İki gundur 500 kaloiriyi 2 parti şeklinde yapıyorum, 250 kaloriyi yakana kadar hiç durmuyorum sonra bi durup su falan içiyorum sonra tekrar 250 kalori. Bu da epey bi fark yaratıyor galiba çünkü 2 gundur feci bi şekilde popom ve bacaklarım ağrıyor. Tabi ağrıdıkça oh oh yağlar eriyo diye ben mutlu oluyorum :))

Ama bunun dışında anlayamadığım bir durum var ki sinir oluyorum! Hala 72 kiloyum, bir türlü göremedim şu 71 i kafayı yicem artık! Dün sabah 71,5 gibi bişeydi ama bugun yine 72. Off ya niye durdu ki şimdi bu kilo, tamam gecen hafta tırtıkladım diyorum ama sporumu hiç ihmal etmedim her akşam 500 kalorilik T&S yapmaya devam ettim. Üstelik de 2 gundur çok dikkat ediyorum. Bu cumaya kadar göremezsem 71'i çok hevesim kırılıcak :( İlk defa bu kadar uzun süre aynı kiloda kaldım üstelik de sporumu ihmal etmememe rağmen, anlayamadım valla. Biraz yediklerimde mi değişiklik yapmalıyım acaba, bilemedim...

Dün yediklerim;

Sabah: 2 dilim kepek ekmeği, salam, peynir, şekersiz kahve

Ara: 1 bardak süt, 2 kuru kayısı

öğlen: 1 tane activia

ara: 1 avuç beyaz leblebi,1 dilim hindi füme

akşam: 4 tane minik ızgara köfte, salata ve 3-4 yemek kaşığı zeytinyağlı kereviz yemeği

500 kalorilik T&S

ara: 1 tane form çayı

6 comments:

yaramas said...

selincim kendimden moralim okadar bozukki kiloda takılı kalanları okuyunca valla ağlamaklı oluyorum havalardanmıdır nedir bi bilsem sebebini bugün ennn sonunda bozdum yedimde yedim napim belki metabolizma şaşırırda etkisi olur

Anonymous said...

merhaba seli, kızkardeşim viyanada diyetisyene gidiyor. onun kilo verişi her durduğunda roktorun önerdiği bir kür var .(tetikleme diyeti diye çevirebiliriz sanırım). maksimum üç gün yapılan bir kür. belki ilgilenirsin. sabah bir yeşil elma üç kepekli şekersiz bisküvi, öğlen bir yeşil elma ve bol yeşil salata, 1 tatlı kaşığı yağ ve limon olmalı sadece, arada bir yeşil elma, akşam ızgara balık, bir tk yağlı yeşil salata, uyumadan bir yeşil elma. gün içinde bol su. elmalar orta boy olmalı. ben de eğer pazartesiye kadar bir kilo vermezsem diyeti tetiklemeyi düşünüyorum. sakın yılma olur mu. inada inatla yanıt ver. yağlar başka dilden anlamaz. alice.

seli said...

Lightbaby, hadi bakalım seninki şaşırcak mı :) Thamin ediyorum benimki pek şaşırmaz...

Alice, bu tetikleme diyeti güzel gibi denesem mi napsam, eğer ptesiye kadar veremezsem ben de beraber deneyelim... Çok sağol desteğin için.

- said...

Canım şu an çok önemli bir dönem, bıkmadan sabredip çaba harcarsan bu direnç kırılır. Yok ben nasılsa veremiyorum deyip yersen benim gibi verdiklerini de alırsın. Bence de biraz şaşırtma yap, metabolizma bu yeme şekline alıştı herhalde. Ya da belli bir süre bu kiloyu korumaya çalış sonra tekrar başlarsın. Ama parolan bu kilonun üstüne çıkmamak olmalı...

Girls On Blog said...

Selicim bravo valla nası imreniyorum şu TS yapabilenlere bi bilsen. Benim eve vardığımda gerçekten hiç halim kalmamış oluyo. Aslında herkesin öyledir de..ben ekstradan tembelim heralde...yeterince hırslı da değilim. Bi de 3 günlük tereyağlı ekmek kürü vardır o da aklında olsun. Bilmiyosan yazarım şekerim.
Sevgiler

seli said...

Butterflycım galiba dediğin gibi yediklerime alıştı bünyem ama nasıl şaşırtma yapıcağımı bilemedim. bakalım bu hafta nasıl olcak merak ediyorum, sonra artık bi çare düşünücem.

Girls on blog, insan bi üşenmeye başlayınca bi türlü yapamıyo haklısın da bi kırınca da zincirleri devamı geliyo, ama sen işte de hareketlisin anladığım kadarıyla benim öyle bi durumum da yok o yuzden T&S iyi geliyo. tereyağlı ekmek kürü mü :) kulağa biraz tuhaf geliyo valla, yok ben bilmiyorum bunu.